Een school waar ieder kind de ruimte krijgt om te stralen!

Op De Zonnewijzer betrekken we je kind bij zijn of haar eigen ontwikkeling. Wat wil hij of zij leren en hoe pak je dat aan? Ons onderwijs is zo ingericht dat een kind zich maximaal kan ontplooien, zodanig dat het trots op zichzelf kan zijn.

Kanjerschool

Het is belangrijk dat je kind goed in zijn vel zit en zich prettig en veilig voelt op school. Alleen dan kan je kind zich goed ontwikkelen. Onze school werkt daarom met de Kanjermethode.

Onze kinderen hebben het super naar hun zin op De Zonnewijzer. Een school waar ze worden gezien. Waar ze kunnen zijn zoals ze zijn. Waar ze goed worden begeleid in hun eigen leerbehoeftes.

Een school waar wij als ouder fijn contact hebben met de leerkrachten, we onze vragen mogen stellen en we serieus worden genomen.

Als meer dan 5 jaar hebben wij te maken met De Zonnewijzer. Momenteel gaan 3 van onze kinderen hier met plezier naar school en ook dit jaar zal onze jongste starten. De school voelt voor onze kinderen als een warm bad, als een soort tweede familie.

De leerkrachten zijn veelal erg betrokken bij de leerlingen en proberen zoveel mogelijk te kijken naar de individuele leerling. De manier van lesgeven is vindingrijk, motiverend en uitdagend en er is ruimte voor humor.

Bekijk ervaringen